APRIL APRIL!!!

Jag vill bara meddela att inlägget ''Jag har bestäm mig''  Är ett april skämt..... tyvärr... Jag kände att jag var tvungen att dra till med ett riktigt bra april skämt och jag verkade ha lyckats ganska bra :) Måste bara säga att jag är väldigt lycklig för att jag har så mycket människor som bryr sig om mig NI ÄR UNDERBARA!! Men.. jag tänker inte ljuga för er, jag skrev inlägget lite som en dröm, det hade varit sjukt underbart att kunna få skriva så fast då att det var på riktigt, så vi säger att det där var ett av mina dröm inlägg...Typ... Jag hade gärna flyttat från falköping nu på engång, jag hade gärna slutat på hv om jag hade haft något annat att byta till.. Så i mitt huvud var inlägget något jag hade velat skriva i verkligheten.. men nej tyvärr det blir ingen om start i livet än:( ... Fast sen var det lite kul att läsar statestiken steg helt otroligt, då vet man vad folk vill läsa ;) Nej men April april på er då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0