Amanda då!

Idag har jag gjort något man inte får göra... egentligen... MEN jag gjorde det...och jag tänker inte säga vad jag gjort HAHAH synd för er!!!
Btw.. Imorgon kommer mamma hem från USA längtar efter henne.. Jag är fortfarande avis på henne, jag vill också resa ju och jag vill åka här ifrån!! Gaah!!

Nej men vet ni vad jag mer gjort idag (som man får göra) jag har rensat förrådet i källaren där jag gjorde ett mindre trevligt fynd... råttskelett då vet vi varför det luktat så jävligt där nere, fast de viste vi redan, vi såg rått jäveln för typ ett år sen och då skickade man dit sånt där gift grej, men vi visst ju inte var den jäveln var någonstans såå när jag städade iordning där nere så hittade jag den jäveln i vårat förråd i en av våra påsar..Jag kastade den påsen! Ah och mer så har jag städat ''förrådet'' här uppe i lägenheten, jag har skurat golvet första gången sen vi flyttade in för 2 årsen och vet ni mer? jag va på körskolan och det gick precis lika dåligt osm vanligt, ingen ändring där.. fast varken bättre eller sämre så ah jag vet inte...  Åh, Åh vet ni?? Jag hittade kartongen med mina disney filmer i åååååh så glad jag blev, men jag har ingen vhs här så jag kan inte titta på dom ändå just nu, får ta med lite filmer till pappa nästa gång jag åker dit, framförallt filmerna på mig som liten vill jag se igen jag va ju så jävla söt ni vet ;) Nej men sen så har jag faktiskt kommit på en mycket rolig grej till mammas födelsedag som jag ska göra.. men det kan jag inte skriva här, men jag tror att hon kommer att tycka att den är lite rolig så :)


kolla vad äckligt!! usch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0