Riktigt pissed of!!

ÅÅååååååh idag är jag riktigt jävla pissed of asså! Att det alltid, alltid ska vara något hela jävla tiden... Varför går min lärare runt och pratar om mig till andra i min klass? VARFÖR? visst alla i min klass vet att jag inte tycker att HV är så roligt, men vafan? Det betyer ju inte att min lärare ska ska gå och snacka om mig och vad han tycker om mig till mina klass kompisar? Hallå vart fan är världen påväg?

Att lärare pratar med varandra kan jag förstå, men fan inte att lärare snackar om elever med andra elver, na,aaa inte okej alls!

Gaaaaaaah åh vad trött jag blir på vissa människor asså, ååååh kan inte folk ba sluta vara så falska? och sluta ljuga och massa skit!

Nej jag är för irriterad för att kunna skriva nått intressant...


Kommentarer
Postat av: Moa wetterström

Jag är helt på din sida mandis! jag fick ett intressant samtal nyss som vi måste prata om. i morron då jävla smäller det en arg moa och en arg amanda det kan nog fan inte sluta bra asså! :P

2011-09-06 @ 22:38:35
Postat av: Monica

Gumman! Förstår att du är arg. Kram på dig!

2011-09-07 @ 11:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0