Regn<3

På väg hem från körskolan så regnade det massor och det började bli ganska mörkt och fyfan vad härligt det var<3

Jag gick där i mörkret, i regnet och lyssnade på Everytime we tuch och helt plötsligt kommer jag på mig själv att jag går och ler, ler och tittar upp i himlen... Jag bara gick där för mig själv i regnet och log och små skrattade, hela min mage skrattade kändes det som, nästan som lycka.. Då tänkte jag efter, när kände jag såhär sist? jag vet inte... Men härligt var det, jag kände nästan för att bara gå och gå, bara för att få behålla den härliga känslan jag hade inom mig då, när jag gick där för mig själv och log <3


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det är en härlig känsla. Jag brukar få dem när jag är ute och går en tidig, tidig sommarmorgon när världen sakta vaknar..

2011-09-27 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0