lokala regnskurar

Och till vädret.. En dag med mycket varierande väder, på morgonen är det lite kyligare och mulet, och sedan fram på förmiddagen tittar solen fram och har sälskat av kyrliga vindar.. Framåt eftermiddagen kommer det lokala och väldigt kraftiga regnskurar..  Tack för mig och tillbaka till bloggen..


Jaha vilket intressant väder vi får idag.. lite snö sen får vi alla årstider på samma dag, häftigt! Nej men vad har hänt idag då? Jo inte så mycket typ varit i skolan körde intrevall på idrotten gaaash det är jobbigt när man är så otränad osm jag är just nu XD herregud, säkert det imorgon också! IMORGON! åh det är fredag imorgon fyfan vad skönt.. Det är så jävla bra, för nu har vi hatverksdagar tisdag och onsdag, och då går veckan mycket, mycket fortare och det är så skönt! :) 

asså kul liv jag har xD sitter och pratar med mig själv.. snacka om galen :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0