Jag kunde int...

Jag kunde inte hålla mig! Igår i skövde köpte jag ett par nya skor, stövlar faktiskt nu till hösten och en skjorta och halsduk och nya strumpbyxor :) Väldigt nöjd! Köpte en storlek mindre på skjortan så att den sitter as bra sen.. Fast det är en såndär skjorta som det egentligen inte spelar roll vilken storlek mat tar :) men i alla fall! En helt underbar dag med Leonie igår som vanligt, alltid lika kul, och vet ni? vi kollade på den nya smurf filmen på bio.. Den var smurfigt bra ;) men man ska nog inte vara mindre än 7 år, max som är 6 år och dom yngre, dom förstår inte skämten i filmen.. Som tex.. jag och Leonie älskar ju när dom säger ''- Vad är det där för magisk sökväg? - just nu använder jag mig av googel - ååååååååååååh goooooooooogel'' Det tycker ju vi är as kul, men Max 6 år, han vet ju inte vad googel är för något liksom, så dom förstår ju inte vissa grejer som händer och sånt liksom. men annars tycker jag att den var bra :) Blev mys på kvällen Leonie var kvar och kollade på fongarna på fortet med oss sen for hon vidare :)

En helt smurftastisk dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0