18 det närmar sig!!

Åh just nu sitter jag och planerar min 18-års fest, det är fan helt galet! Tänk 18!!

Jag har grymt höga förväntningar på min 18-års dag! Liksom folk håller på i flera år och framför allt året man är 17, så laddar folk upp inför 18 årsdagen. Alla springer ju runt och ba åååh 18, tänk snart 18 det är stort, då får du ta körkort och då får du gå på krogen bla bla bla.. klart som fan din 18 årsdag är speciell! Annars hade inte folk sprungit runt och ''taggat'' så mycket inför det, och jag tycker själv att 18 är en speciell födelsedag, den är inte som alla andra födelsedagar och just därför ska jag fira den helt galet och hela dagen ska vara min!

Så nu ska jag fortsätta planera min totalt grymma 18-årsdag!! <3


Kommentarer
Postat av: therece

Gilla knappen <3

2011-09-05 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0