tjött tjej!!

Tjött = trött Mmm känner mig verkligen seg idag, hade svenska uppsats skrivning imorse, hoppas att det gick bra, sen har jag haft HV hela dagen, fast efter lunchen så drog jag och Moax2 till Willys och pantade all pant som fanns på HV och köpte kanelbullar för pengarna, det är ju för fan kanelbullensdag eller som Max säger kamelbullensdag.
så jag har käkat lite bulle idag faktiskt, mumsigt.. Sen kunde jag inte jobba så mycket eftersom att silvret tog slut så jag tog de väl lugnt, chillade lite typ.. Sen drog jag hem, kollade top model, käka lite och sen till stallet, fick rida Ture idag. En stor stor, stor häst på.. ja, jag skulle säga minst 175 i manken, så jävla stor och han är bara bebis, men hur mysig som helst, man märker att han ä-r bebis när han nlir lite ostabil men han är bebis så man vet ju det..Ska bli super spännande att hoppa honom nästa vecka, ska försöka fixa någon som kan filma :)

Nej nu tänker jag duscha och sen hoppa i säng <3


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du är sååå fin min kärlek

2011-10-05 @ 07:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0