skolan ju!

Jag ska försöka flörta till mig mera bild lektioner i skolan, bild är verkligen helt sjukt kul tycker jag! Sen går jag ju bra ihop med Jenny också, toppen bra!! :) Haha hade bild nu i morse, gipsade min näsa som vi sen ska hänga upp på väggen i korridoren i F-huset :P Ni får en bild sen, sååå gölligt ;)
Haha och sen innan bilden, då hade vi svenska och seriöst den läraren är verkligen inte bra.. och då menar jag verkligen inte!! Kom försent för att tåget var försenat sen började hon underbvisa när lektionen hade slutat? Ah och sen ger hon ogiltig frånvaro på folk fast dom ska ha annan elev aktivitet eller gilltig frånvaro.. Ah och då ba '' nej ni prioriterar att inte gå på mina lektioner'' Ah men dom var på elevråds möte som är 1 gång om året där det är obligatorsikt liksom.. Hon har en skruv lös! 

Annars då? Har samhäll om 40 min sen blir det hantverk och sen hem och sen körskolan och sen tror jag fan att jag ska måla lite :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0