Så jävla nöjd!!

Fyfan så grymt!!! Började med en ny grej i verkstaden idag och hit tills så är det så jävla bra.. På riktigt jag är grymt jävla nöjd, det är lite klar, men inget som kommer ändra ''det man ser'' Till och med min lärare tyckte att det var riktigt fint.. Ah, sattsar på att bli klar så snabbt som möjligt så att jag kan börja med projektarbetet.. Funderar på att dra dit ikväll och frächa upp den och ev jobba lite mer på den, annars gör jag det imorgon :) Det kommer nämligen att bli en julklapp så därför kan jag inte säga vad det är eller lägga upp bilder än.. Ni får vänta till jul ;)

Wiiii på fredag åker jag till pappa, har tagit ledigt så jag kan åka på morgonen.. Det var ju helt galet dyrt att boka nästan 2000 spen för att åka tur och retur.. Så därför bokade jag på morognen då blev det bara 700 spen för tur och retur, mycket bättre!!


gammal bild på när jag fick verktygen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0