Mot Enköping!!

japp då var denna skol dag slut.... kn ju inte säga att den varit jobbig, haft verkstad då jag typ bara gått runt och väntat på att min släde ska bli klar i tvätten.. sen idrott och då var det skridskor så jag åkte bara runt och flummde lite och nu hde vi samhällsprov oasm gick på 20min så nu slutar jag och nu tänker jag gå hem och fixa mig.. Ja Isabelle fyller ju 18 imorgon så vi ska dit på 18års party ikväll och det börjar ju vid halv 7 typ och det tar ju nästan 3 timmr för oss att åka så får skynda lite :) Eventuellt sk jag kör också, tyckte inte jag eftersom att vi har bråttom, men vi får se :) Så ska jag sova hos farmor sen.. Det är ju fan helt galet längesen jag gjorde det, kommer inte ihåg när faktiskt.. :)



Haha Btw jag och Leonie har bokat biljetter till nya Twilight nu :P mohahahah nu jävlar :P

 
Gammalbild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0