Mässkung!

Eller nej drottning faktiskt... Fan jag kommer ju vara helt jävla grym på detta efter mina 3 år på Ållebergsgymnasiet.. Började redan lite förra året med 2 öppna hus på skolan och nu då, varit på 2 gymnasiemässor, ska på en till 8 november och sen har vi öppethus 9 november. Fatta så grym man kommer bli på att sälja in programmet/skolan då eller? Asså som i dag tillexempel, om man försöker få en kille att börja på hantverk då börjar man såhär..

- heej ska ni inte gå Hantverk då killar? ;)
- nej..
- jooo klart ni ska ju!! det är ju bara tjejer där..
och då vet ni, dom tänker faktiskt till då, ärligt asså dom kommer tillbaka och tar en broshyr då! Så jävla grymt eller så ska man bara gå och trycka Broshyrer i händerna på folk.. Vi var ju i Tidaholm idag, jävlar vad med broshyrer jag lämnat ut asså, helt sjukt! och jag har sjukt ont i mina käkar asså jävlar vad jag har smilat, ajajaj, men det funkar varje gång ;)




Michaela för Lack och kaross - Jag för Guldsmed <3


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra jobbat!!

2011-10-19 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0