Lördag <3

En härlig lördag och jag har samlat sååå mycket vuxen poäng idag!! Vi har haft Denisen idag ju, min lilla kusin på 2 år..Vi har varit på badhuset och badat, vi har ätit donken, vi har lekt lite och vi har haft kalas för Max :)<3 Det betyder alltså att jag har..... Fixat film, torkat mun och händer, tagit emot i rutchkana, bakat kladdkakor, städat, underhållit, myst, bytt kläder... till och med bytt blöja!!! okej, et var när vi skulle bada så det var ju bara ta av en och sen ta på en ny när vi badat klart :P Ah vuxen poäng till mig!! ;) Hahah nej då skämt och sido..

Nej men fan, det har varit en bra dag, Maxen fick så mycket fina saker i present.. Har har blivit så stor, jag märker stor skillnad på honom under bara en vecka..Det går fort nu...  


Denisen<3

min jag dekorerade :)

Lilla Therese <3

Maxen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0