Julkänslan kommer in..

Det är inte långt kvar.. Faktiskt det är inte det! det är liksom november om 2 veckor och då är det en månad kvar till december liksom och december går super fort!! Åh vad jag längtar till att få jul pynta, baka peppar kakor, pyssla och gjera, julklappar, julmys.. Ja ni vet allt det där <3 *Jag har en fråga!!* Om ni skulle gå på en julmarknad och ser ett bord med silversmycken, vad skulle du kunna tänka dig att köpa? precis vad som helst, skulle vara super om så många som möjligt vill svara på det. För den 4 december är det julmarknad på Falbygdens museeum och då har vi fått förfrågan om att ha ett bord där och sälja silver smycken vi gjort SJÄLVKLART!! sa jag då, så nu är det igång vad skulle du köpa??  Och när Kent berättade om julmarkaden flög det gensat upp jultankar och julkänslor i kroppen och jag satt igång med en skiss till en släde...


skiss

Jag tänkte försöka filma så mycket som möjligt av detta arbeta så ska ni få följa mitt arbete med släden :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Följa filmen ser jag fram emot!! :-)

2011-10-20 @ 05:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0