I <3 Shopping

Och jag är grym på det!! Seriöst jag shoppar alltid ekonomiskt och riktigt smart och sen vet jag inte, men jag måste ha en jävla massa tur när det gäller att shoppa... Som idag tillexempel.... Jag och Mackan har i typ 2 år nu snackat om att skaffa guitar hero world tour, men ni vet det kostar ju lite liksom.. Går in på claes olsson med pappa vad hittar jag? Jo ett roclbands sett med gitarr, trummsett och mic för 199kr, jo det var den sista som var kvar och innan kostade den 499 kronor, så jag köpte allt.. sen behövde jag ju själva spelet men tänkte det är kanske inte så bråttom, så åker vi till Ica Maxi för att kolla mini tv till husvagnen, vad är det då? Jo utförsäljning på spelen så jag köpte spelet för 99kr ist för 299kr!! fatta, jag fick hela world tour kittet för 300 kr i affären (sprillans nytt) och i orginal pris hade det gått på 799kr.. Men har jag tur eller har jag tur? så nu äntligen har vi spelet, fast det kommer inte att komma hem än, kartonen är gigantisk så jag får inte med det på tåget xD Men snart så :)

Annars idag så har jag varit på skansen med pappa, vilket härligt väder, soligt och varmt <3 En toppen dag helt enkelt :) <3



(det står 199, men dom hade inte lagt på en ny lapp för ''99''kr )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0