Gud vilken morgon!!

Ojojoj vilken morgon... Halv 5 väcker mamma mig och säger att hon måste skjutsa Mackan till akuten, så jag måste gå och lägga mig i deras säng ifall Max ropar.. Ja eftersom att dom där sjukupplysningen vägrar att skicka en ambulans, så var vi tvugna att skjutsa eller boka sjuktaxi.. Men jaja.. Vaknar igen vid halv 7 och då säger mamma att Mackan ska operera blindtarmen i förmiddag.. Vet inte om jag skrev om det då, men i våras/sommras så fick ju Mackan riktigt riktigt ont i magen och då var det blindtarmen, men då behövdes det inte opereras, men nu sprackdet så nu blir det operation..
Thih och max var så gullig när han kom, jag o mamma låg ju i sängen då och så var det släck så han kröp upp i sängen och gosade ner sig.. sen säger mamma typ är det inte något konstigt i sängen? jag ligger ju på fel sida och då märker han att det är jag på andra sidan, sen blev det massa mys :)<3  Hahah han sög på min näsa xD Tok unge :)

Ah, nej gud vilken morgon, nu ska jag slänga i mig en macka och dra till skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0