avsluta onsd...tisdagen

Efter en grymt bra dressyr lektion, som gick hur bra som helt och fick massa bra kritik och det kändes hur bra som helst så hoppar jag in i en varm och skön dusch och sen sätter jag mig i soffan och dricken en kopp african rooibus te :) Det är man väl värd eller? Jaaa fyfan! Och jag tänker fortfarande på att det är onsdag, vafan? det är tisdag vad är det som är så svårt att fatta? Men imorgon är det onsdag och då är det verksta hela dagen, hoppas på att få göra klart en present och sen jobba på min söta lilla släde :)
(pappa, jag hade tänkt att den skulle få stå hos er i jul)
Inte ofta jag tagit med något jag gjort dit, det kanske är på tiden att jag gör det nu antar jag :)
NU ÄR DET JUL IGEN FÖRFAN!! ;)


som sagt, mamma har köpt choklad kalender till mig :)



sötis :)



God natt <3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Den passar bra här!!! :-)

2011-10-26 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0