Twilight...

Asså det är så kul tycker jag.. Den första filmen i serien Twilight såg jag nästan ett helt år efter den kom ut på bio, tvåan såg jag relativs fort, när det kommit ut en bra kopia på nätet.. woops!! trean såg jag på bio samma vecka den hade premiär och nu första delen på sista filmen såg jag på premiär dagen.. Asså jag ser mig inte som något fan, fan liksom som är helt galen och läser böckerna om och om igen.. nej nej, jag bara tycker att filmerna är grymt bra.. Och del 1 som hade premiär igår my god i love it! Men visst hade det varit jävligt kul att gå på twiday när dom visar alla filmerna på bio från 1an till senaste, då hade man sett den senaste på natten.. De hae jag vetat göra egentligen, men vafan det var ju skola dagen efter så de gick ju inte, men första föreställningen som visades på premiär dagen var jag på iallafall :) Men till filmen nu.. På riktigt asså det är verkligen en riktigt bra tonårs kärleks film, verkligen.. Har hört att filmen fått jätte dålig kritik, men som Elias i min klass sa, oftast så är dom där kritikerna 35+ och den här filmen är riktad mot tjejer och killar i tonåren.. Som tillexempel, mackan har är ju världens djupaste och ah men ni vet romantisk av sig och han tycker att filmerna är lite to much love liksom, men det är för att det är tonårs kärlek där allt är så extremt.. Ja, nej men jag tyckte iallafall att filmen var riktigt, riktigt bra och nu längtar jag efter mer, så nu får vi vänta ett år så kommer den sista delen sen :) wiiii :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0