städat och klart för...

Så, hu har jag verkligen städat ordning i mitt rum, dammsugit bakom och under soffan och sängen och tv-bänken, så nu är det städat och klart för jul pyntning.. Vi ska nämligen pynta på söndag när jag kommer hem från tylösand, för Max åker till sin mamma sen och sen nästa helg typ åker han till thailand den lille plutten.. så det får bli pynta på söndag... så synd ;) haha på tal om jul.. JAG VILL HA EN TOMTE KLÄNNING!!! vet inte varför men jag har blivit helt in snöad på att jag måste ha en tomte klänning, jag bara måste ha en.. självklart på julafton.. VART KÖPER MAN TOMTEKLÄNNINGAR??

Här kan ni få några av mina favoriter...
(verkar som att dom här klänningarna finns att köpa på ''speciella'' butiker..jag får kolla runt)


denna klänning finns tydligen på en underkläders butik på nätet... hummm...
Men den är sååå söt ju :) <3 vill haa <3


sen den här, okej den är kort, men grymt snygg..

den vet jag inte vart den finns.. typ tradera låg denna bild på..


åååååh såååå fiina :)<3
så nu kan julen komma :) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0