Söndag morgon<3

Halloj det är söndag morgon/förmiddag och imorgon börjar skolan igen *suck* då var det slut på härliga ledigheten igen... Men om 7 veckor är det dags igen då är det jullov ch det betyder också att det är jul om 7 veckor.. UNDERBART!! eller hääärliga tider som Max sa imorse :) Och jag börjar verkligen känna den där jul känslan nu, om bara 3 söndagar är det 1a advent och då kan man börja ta fram jul sakerna, längtar <3 Så imorse när jag vaknade tog jag mitt täcke och la mig i soffan och kollade på den gamla klassiska julkalendern trolltider, ååh jag älskar trolltider den kollar jag på varje jul <3

MEN DET ÄR JU INGEN SNÖ ÄN!! vafan? jag vill ju att snön ska komma snart, det är ju ingen jul om det inte finns någon snö!! :(


Mitt fönster förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0