ryggjävel!

Jag ska verkligen gå och kolla min rygg nu, nu måste jag det ni vet typ i somras jobbade jag ju hos pappa och jag säger bara det att om man sitter fel i en dator stol varje dag i 4-5 veckor så blir man lite spännd, vilket jag haft ''ont'' av liksom ah men jaja lite spänd i ryggen liksom, sen nu vet jag inte vad jag gjort, börjar fundera på att jag gjort nått när jag ridit, för rygg värken släppte för någon vecka sen sen red jag igår och nu är det tillbaks, det är nedre ryggen och det liksom.. typ när man står helt vanligt iblan känns de som att någon ba hugger en i ryggen, gör as ont så man kan knappt stå asså.. ah och sen idag då så vaknade jag upp med ryggvärk (red igår) senre när jag kom till skolan, kul då får man mens värk TACK FÖR DEN!! sen har vi haft öppet hus, som gick as bra har minglat runt och försökt hjälpa så många jag bara kan.. men ah jag har alltså gått runt i klackar hela dagen från 8 i morse till tjugo över 9 nu när jag kom hem... tänker åååh alvedon <3 finns det? NEJ!! jag burjar funderar på om jag börjar bli sjuk eller nått, mamma har varit sjuk o jag känner lite i halsen och ah ryggen och fryser och mitt huvud, alltså helt slut och ba ååååh sängen <3 tackar mamma o mackan för att det finns rester kvar och sen mack för att han inte ätit upp sin risifrutti och familjen för att det finns kvar julmust... sen tänker jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0