Poff borta!!

Åh vad skönt det skulle vara att bara typ försvinna från allt och sen komma tillbaka och allt är helt bra, fyfan vad skönt det skulle vara, helt underbart <3 Ingenting funkar speciellt bra just nu kan jag säga :( skulle ju gå ner i vikt och om 1 månad ska jag vara nere i mina 60 kilo.. kan tyvärr säga att det är helt kört för mig, jag har gått ner alldeles för lite för att hinna gå ner så mycket på bara 3-4 veckor.. Sen måste jag börja med min teori nu, ah men kul o sitta där helt jävla ensam varje jävla dag i en gammal jävla källare, kan man inte ba fixa så att man kan sitta på datorn hemma och plugga eller få böcker som på gamla goa tiden.. Sen måste jag ta en massa kör lektioner också, men vafan sluta vara så jävla överdrivet petiga, ha några få lektioner och sen får man träna hemma, sluta ta folks pengar för i helvete! ja vafan 500kr för att ha en körlektion där man ska lära sig köra på landsväg? JA MEN VAD FAN DET VAR DÄR JAG LÄRDE MIG KÖRA BIL!!! liksom, kör stadskörning och parkering och sånt skit.. Då behöver man inte slänga ut tusen lappar på onödiga körlektioner... Ah och hur fan ska man hinna träna så mycket man kan samtidigt som all tid nu ska läggas på teori och körlektioner?

Nej det funkar inte speciellt bra nu...



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hjärtat. Det är i sådana tider man måste prioritera. Vad är viktigast just nu? I mina ögon är det skolan och körkort. Övrig tid du har över kan du träna på.. Mackan kan väl köra sin träningstil med dig kanske? Den tar ju bara 15-20min per gång om jag inte minns fel.. Men bestämd dig för vad som är viktigast för dig. Fokusera där och ta resten som det kommer.. Men glöm inte bort det. För det är ju också viktiga saker. Men kanske inte denna månad?!

Kram <3

2011-11-08 @ 14:26:05
Postat av: Lovisa

håller med pappa !

2011-11-13 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0