önskelista..

Håller på med en önske lista till Iris och Jerker... fan vad svårt det är, har hittat två grejer med rimmligt pris.. seeeen skenar det iväg med tusenlappar... inte lätt.. som mamma och pappa säger, det är alltid dyrt med mig, det brukar alltid sluta med att det jag önskar mig nått dyrt, som nu... kan ju dra några exempel, den långa kappan som versage gjort till H&M för 2999 kr, den är jag sugen på kan jag ju säga då.. men det är ju varsage och äkta läder ;) ah nej... emh sen typ skulle väl inte ett micro objektiv vara fel heller.. vet inte vad de kostar, men vet att objektiv brukar vara ganska dyra... Humm... asså sen typ kanske spa med behandlingar o sånt? eller kanske bara gå på massage eller nått, det är fett nice! resa är inte fel det heller.. .fast de kanske man sparar till man fyller 18..Evenemang är alltid roligt, gav ju pappa biljett till svansjön som han och jag ska gå på, mkt trevligt!  Humm... ah, nej man får de man får och är alltid lika glad visst är det väl så? man blir ju aldirg besviken, för alltid lyckas folk köpa/göra saker osm man i sekunden när man öppnad det märker ''åh fan det här behövde ju jag verligen!! :)'' fast ibland som denna stund när man ska komma på vad man önskar sig tänker man ibland faktiskt '' vet inte vad jag önskar mig, har de mesta'' låter ju helt hemsk, för inte fan har man det! xD Ah nej jag ska väl fortsätta kolla vad jag önskar mig :) 1A DECEMBER IMORGON!!! då ska jag kolla julkalender...

Åh på tal om julkalender.. jag har inte hunnit spela in någon kalender så jag är rädd att det inte blir någon iår, känns riktigt kasst faktiskt, även för mig :( Men försöker fixa något skoj ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0