oj igen... fan då! GIRL POWER

Oj... Förlåt.. Nu har jag glömt uppdatera igen... Ber om ursäkt för det! Igår såå... skulle jag ju flygit segelflyg men det var för dåligt väder, så jag får göra det en annan dag :) sen var jag ute och gick med Annas hund Ludde.. ah sen inte så jättemkt mer faktiskt :)

Idag, tooorsdag... Jag har varit i skolan.. hade matte på morgonen.. helvete asså jag äger ju på bråk! fett nice... emh... seeen idrott.. de va la kul :) emh... sen hade vi engelska, och då var det ju dags för våran presentation.. vi hade fixat kläder, skotsrutiga kjolar, knästrumpor och vita skjorta.. Ah fan Redovisningen gick så jävla bra.. GIRL POWER!!! sen, hade jag min första körlektion på trafikskolan... Fick mkt beröm, fan impad själv asså..Nej men på riktigt det gick jätte,jätte bra verkligen :) jag kan fan dehär nu :) Sen drog jag ut till stallet, mockade och promenderade Loppan :).. Hem, handla, hjälpa Mackan med maten.. käka... musik... häär :D sååå nu har ni fått värsta beskrivningen här va! härligt ellehur? ;)

Nej fan, nu ska jag ta o städa... vi får nämligen fin besök i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra jobbat tjejer!! :-)

2011-05-29 @ 19:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0