:o woooaaaa!!!

Ah, va ju uppe o red.. Emma (min ridlärare) börjar snacka om att det är nån klubbtävling i dressyr och grejer... ah.. sen säger hon att alla ''måste'' vara med.... Vi fick letionen på oss att bestämma häst och program... De slutade med att hon anmälde mig till LC1 och LB1 på Amols... oherregud... den 29de... kommer inte ha någn dressyr lektion innan dess... Fan! Funderar på att boka en privat lektion med Emma så jag kan få lite hjälp (a) haha :P sen ska jag träna osm faaaaan!!! så jag inte glömmer och rider fel och massa skit...Nej men jag tävlar mest för att se hur jag själv rider :) sen hur de slutar, de vet jag inte xD Vi får se :) aja... herregud... Hopptjej som ska tävla dressyr? man undrar ju hur dett ska gå! MEN Amols, hästen jag ska rid.. Han är dressyr inriktad.. De är bra!! Halleluja :D<3

Nej nu ska jag kolla BB :) pöss <3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kul.. Dressyr har du ju aldrig tävlat i. En ny upplevelse.. :-)

2011-05-18 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0