men gud.. förlåt!

Men gud förlåt.. har jag inte uppdaterat något i helgen? shit förlåt! trodde jag gjort de xD Emh.. ja då kan jag ju gå igenom min jätte roliga helg xD emh... lördag.... vad gjorde jag?... jag pluggade svenska, jag... fixade naglarna, så att odm är snygga till invigningen som ska vara imorgon tisdag.. Emh.. sen gjorde jag fna inte så jättemkt faktiskt.. eller,jo jag var ute i stallet och mockade till Loppan också... Som fortfarande är halt, hon ska iväg till vetrinären idag.. såå vi får sde hur det går :) Emh.. sen handlade jag lite mys till kvällen... köpte saker så att jag kunde göra en tårta till Moa som fyllde på söndagen :) sen blev de bara mys på kvällen <3

Iii söndags så var vi ute på picnik hela familjen... suuuper mysigt. Sen drog jag och mamma ut och körde, vi hade ingen aning om vart vi körde, vi bara körde och så fick vi se vart vi hamnade liksom... jag tror vi åkte 2-3 mil faktiskt... men kul va de :) Sen åkte vi hem och jag gjorde en super fin tårta till Moa.. sen okm då Moa och Erika på lite kalas då :) vi käkade tårta och spelade spel :P mkt trevligt :)

Sen var den helgen slut :P

då kan vi ju gå vidar till idag... Måndag är det idag... började med att försova mig xD bra start! sen gick jag till skolan.. jobbar med en blomma till mamma och de går just nu åt helvete! efter lunch fick vi sluta... så ja, jag har väl varit hemma sen... 12 kanske.. härligt :) <3 ikväll ska jag plugga, ska göra klart en engelska uppsatts om skottland... oh ja, det kommer bli den mest planerade och ah bästa presentation ever! musik, kläder, videos, bilder... nu ni ;) Men som Leonie sa.. Amanda, vi sattsar på att få G va? oh yes!!! :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0