jag älskar solen<3

Åååh vilken helt underbar dag det har varit idag <3 24 grader varmt och sool <3 helt underbat <3 fick skav sår av mina skor så jag sprang runt utan skor.. ja, nej är de sommar så är det :) Efter skolan sprang jag hem.. okej sprang var kanske överdrivet, jag gick hem och la mig på gräset och solade :) meen de va inte länge.. gick in och städade efter en halv timme.. kan säga, att de behövdes verkligen!! Sen lite senare blev det ridning, fick jobba osm en idiot eftersom jag fick en trött seg tjockis häst, sån man får sparka och dra på med pisken på för att han ska kunna ta nästa steg.. ah fyfan.. Meen jag har förbättrat min sitts massor och sitter mkt,mkt bättre nu.. och fick lite beröm för att de gick så bra med Latte förra veckan :)<3

Nu sitter jag och tittar på Eurovision semifinalen.. jag tror Saade har goda chanser iår... vem vet, de får vi se på lördag :) någon vinner iaf :)

Nej hoppas ni alla får en bra kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0