Invigning - check!

Sååå... härlig dag.. varit med Elevambassadörerna hela dagen idag, det var invigning på vår alldeles egna örtträdgård som vi nu har fått på skolan.. Skolan sattsar nämligen på ekologisk mat.. så nu odlar vi våra egna örter och kryddor :) Vi hade även besök av en jätte duktig kock, som jobbar på något slott i gbg :) jätte god mat :) och allt var 100% ekologiskt :)  Under invigningen fick jag helt plötsligt en kamera i handen och vipps så fick jag vara mingel fotograf.. Nej men så trevligt :) Tidningen tog kort på oss, så vi får se om man är med i tidningen imorgon eller på torsdag :) vem vet :) TV4 var där också, men filmade trädgården och intervjuvade våran kock :) Han är super bra.. Skolmaten är helt grymt god! Bästa skolmaten ever! :)
Känns lite tråkigt att det här var de sista uppdrag vi hade, men vi har en avslutning också.. Nästa vecka :) Martin ska ta med oss på något, men vad vet vi inte.. Hemligheter, hemligheter ;) Hihi fast (A) vi har ju också hemligheter för oss ;) hihihi

Vi har fått jackor också! som de står Ållebergsgymnasiet Falköping på.. Fick vi för att vi gjort lite uppdrag åt skolan.. så dom fick vi som tack :) Mkt snällt :)

mmmh, jaa.. neej... Jag ska väl kanske ta och plugga lite eller något.. Kanske plugga på dressyr programmen jag ska tävla med på söndag.. Läskigt! Jag är ju hopptjej liksom.. Men men, jag ser de mest som en kul grej, testa lite och se vad man själv får för poäng liksom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0