inte 100% alla dagar!

Nej fan... man kör inte 100% alla dagar.. de gör man bara inte.. Mammas kompisar från sthlm är här... HERREGUD!! damer mellan 35-41 års åldern... man troo att dom är lika gammal som en själv asså.. ojojoj tänk er 6 tjejer som dricker bubbel och fixar o donar och ah herregud...

Nej fan.. jag va ut igår tillslut iaf.. Vet inte om jag sa de innan? ah nej spela roll.. Jag drog till Moa.. hängde där en stund.. Michaela, jag och Moa, tog våran chafför Nicklas och drog till raggar parkeringen.. hängde lite där.. Sen körde vi lite på ströget, sen tbx till raggarparkeringen.. ah och så höll de på till 2 på natten xD haha juste vi var uppe på Donken 5 min före dom stängde också.. haha Moa skämde ut oss lite, så vi kommer ju aldrig kunna åka dit igen xD Men helvete så roligt de va asså.. Det ska göras igen.. DET MÅSTE GÖRAS IGEN!! ah kul hade vi :) Stackars Nicklas.. de ända han fick höra hela kväll en '' chaffören! chaffören!! chaffören, kör oss nu'' ah nej.. som sagt.. kul hade vi :)

idag.. vaknade man vid 8.. sen vid 10 igen.. skönt! drog ner.. Började göra frukost till alla.. rena rama hotell.. Funderar fan på om man ska öppna ett litet.. Har hört att ett hotell här är falköping är tillsalu.. kanske kan köpa de, total renovera det och sen ba BOOOM BAAAM fått Falköping på världskartan xD haha Nej ah, gjorde frukost, satt i timmar.. gick på stan... kollade film.. gjore mat till alla trevliga damer igen.. tacos stog de på menyn :) Sen har jag bara lekt dj liksom... HAHAHAHAH!! Sen.. nu ni... Sen la grannen till min på fb.. ah sonen i huset alltså.. så skrev han att jag dunkade bra musik xD haha hae precis stängt av då.. men ja, då vet vi att dom hör ner iaf xD haha ah.. herregud.. Jag har städat o fixat här, så nu är det fint...

Jag ska vara ärlig!! jag har INGEN lust o tävla imorgon.. vekligen ingen lust alls.. inte alls på tävlings humör.. funderar på att hoppa de faktiskt.. jag vet inte vad jag sa gö faktiskt.. Jag har ingen lust o tävla iaf.. Ah, nej jag får se vad jag gör.. få se hur det blir :)

Nej.. hat bra vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0