Gud vilken fredag..

Omg vilken dag.. Förmiddagen var helt galen faktiskt... Jag kan tyvärr inte gå in detaljer men ah nej... Det blev en galen fredag :)<3 Men! jag har jobbat lite i verkstan iaf.. nog faktiskt första gången på några veckor xD hehe ibland går munnen i ett, då hoppar man arbetet.. Men nu har jag fått massa beställningar så dom måste jag ju göra :) Håller på med en blomma till mamma nu :) Emh.. efters skolan åkte vi upp på Ålleberg, så fin utsikt, kameran va inte med men ah :) någon annan gång kanske :) Emh.. sen har jag bara varit hemma faktiskt.. :)

Hoppas alla haft en bra vecka, och hoppas att ni får en ännu bättre helg :D<3


mackan uppe på ålleberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0