wihoo bra,bra kväll :D

Härlig kräftskiva fyfan va stora dom va :O helt sjukt galet :O godaste jag ätit, någonsin!! Mackans föräldrar kom också.. hahah sen kom det fram att mackans pappa kollade på bigbrother och då sa ju mackan att jag var ett bb fan också xD så mackans pappa och jag satt och diskuterade allt som hände i huset, roliga saker och vem vi gillade i huset xD hahaha helt sjukt kul ju xD kvällen avsnitt kommer bli sååå grymt bra!! thih har tjuv kollat lite (A)

btv..Hihihi jag är typ helt galet jävla sjukt galet glad xD hahah nej, men jo det blev en bra slut på dagen.. Jag har pratat med väldens bästa Malin i telefon, första gången någonsin.. vi tke att vi tar ett steg till liksom, vi har ju ba snackat på msn sen feb 08 typ... så nu var det dags fan!! och galet kul va de :D såååå roligt :D <3 Malin, du är fan imej bäst <3


 men vi hade inga hattar :(

kolla :O skillnaden, gaash

asså kolla bara, det där är köttet i klon :O sjuuukt!!


hahah har ni tänkt på en sak? gaaash är mitt nya ah ord när det gäller skrivning iaf, säger det inte.. inte vad jag vet meen jag skrivet det MKT, eller?

neej god natt på er pussgurkor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0