vuxenpoäng!!!

Nåå, hur grym är man inte.. Fan vad jag samlar på mig vuxen poäng, hela tiden liksom... Idag tex har jag städat mitt rum och lite i köket, plockat upp diskmaskinen, rensat i ett såp.. Jag har till och med baat kakor!! okej, visst dom blev inte dom bästa eftersom att jag gjorde lite fel, men dom blev ganska goda iaf :) Men det var så jävla drygt.. Jag gick till affären och köpte margarin och center (center ingår i kakan), ah och så gick jag hem.. Tro fan att jag får gå till affären igen för att köpa bakpulver! Men, då tog jag cykeln så det gick liite fortare. Så det blev en premiär tur på min fina rosa cykel också :) Då är det fan vår! :)

Nej, nu ska jag fixa lite här och sen blir det Big Brother!!! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0