Vacker dag.. bra dag!!

Härligt! började morgonen med att en liten max kröp upp i sängen och väckte mig, låg och mös lite. Hihi han gosade in sig i täcket och sa '' mmmm de är så härligt att ligga här'' hihi han e så söt <3 Han tyckte också att vi kunde duka fram frukosten och sen gå och lägga oss igen xD haha sötnos <3 Sen gjorde jag nått galet.. okej, så galet är det inte xD jag beställde en onepiece till mig själv :) helvete va dyra dom är :O men mamma tke jag kunde unna mig det. Jag handlar ju smart och är duktigt med mina pengar annars och så tkr jag, så då kan jag unna mig en sån :) sit mysigt, så jag hoppas den kommer om 12 dagar då:) seen for jag till skolan, hade ett oförberett prov i engelska, gick ganska bra, tror det var övning till nationella :) emh, sen hade jag idrott och sen bild :) skrev utvärdering på vad jag gjort på bilden sen var dagen slut :) sååå skönt :) <3

Nu ska jag fika lite med mamma och sen blir det ridning ikväll, tror det var markarbete, härligt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0