Skön söndag...

Jag kunde sova inatt!! hahah, jag och Mackan var ju på bio igår och såg ritualen, handlar om exorsism och sånt.. den är baserad på verkliga händelser. Det är liksom det som är lite scary, men men :) hahah när jag stog och väntade på tåget så kom Erika och skulle också till göteborg så vi åkte tsm. Skönt med sällis liksom :) haha och på tåget var det 3 från v-rås som satt typ vid oss och snackade lite då och då haha det slutade med att killen ville ta kort med oss xD så hans tjej kompis fick ta kort på oss 3 xD haha han ba, jag ska skriva att vi träffade tjejer från alinsås (hur stavas de?) iaf vi ba ja gör det xD fanst vi är ju inte där ifrån haahah xD men så ah, Filmen var bra faktiskt :) efter filmen åkte vi hem, mackan hade bilen så de blev bil hem :) asså det var så jävla vackert, det var så grymt, grymt stjärnklart. Det var så vackert <3 jag är fasinerad av sånt där jag, tkr det är så otroligt vackert.. Måste köpa en stjärnkikare!! Ja fan det är så jävla vackert <3

ah juste, söndag.. vad gör man på söndagar? haha inget man ligger och njuter av den sista helg dagen xD haha nu låter de som att det aldrig kommer bli helg mer! men de komemr de bli, SOM TUR ÄR!! :) emh, mackan jobbar, mamma är i skövde med Max och hlsar på sara och hennes barn. Dom skulle ha piknik i skogen :) så jag fick vara hemma själv nu jag... så musiken är i full gång, sången lika så haha :) Jag får väl städa igen eller något haha xD

Men det är så jävla fint väder, men blåser som vanligt, hatar det!! så det är kallt ute så då spelar de ingen roll om man går ut xD

ses senare?
yeeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0