jag önskar att de aldrig hänt..

Asså, på riktigt fan så folk är falska alltså... Folk kastar ut en ur ens liv och sen så fortsätter dom ''följa'' en. Alltså typ på nätet och sånt.. alltså varför? Om dom slängde ut mig ur deras liv, då kan dom ju inte velat ha mig där.. Varför fortsätter dom ''följa'' mitt liv då? Varför?

Om det är någon som känner sig träffad, som läser min blogg.. snälla svara på det då! För jag vill fan veta varför ''du'' slängt ut mig ur ditt liv, fått mig att må dåligt/ vara ledsen för att ha misst en vän.. Men sen förljer mig för att ''se hur jag har det'' Snälla, svara på det!

Efter de som hänt de senaste åren med vänner och sånt. Tänker jag aldrig fästa mig vid en vän så igen, man blir fan bara sviken, sårad som fan. De senaste 2/3 åren är år jag önskar aldrig fanns, ärlig.. Jag har så mycket minnen med människor som svikit mig, dom minnena vill jag glömma, glömma dom 2/3 åren... Önskar att dom åren aldrig funnits.. Ärligt, så ångrar jag så jävla mycket att jag började umgås med vissa människor, så jävla mycket, önskar att de aldrig hänt...Om jag kunde, hade jag dragit tillbaka tiden och gjort om allt.


Man brukar säga att saker som hänt har gjort dig till den du är.. Jag är inte den jag vill vara.. Jag skyller inte på dom där föredetta vännerna. Men det är 50/50, att vissa saker ändras. Som flytt tex, spelar ingen roll. Men ''vänner'' som fått en må så dåligt att man blivit en annan människa, någon man inte vill vara. 






Kommentarer
Postat av: Madeleine

<3

2011-03-07 @ 07:22:53
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0