Nu jävlar!! let's Zumbaaa!!!!

Nu ni, nu jävlar tränar jag! nu ska kroppen bli trimmad inför beach 2011 ;) Kört 50 min Zumba idag, helvete vad jobbigt det är, men fan så roligt det är, man vill inte sluta!! Man kommer iaf få grymt snygga ben känner jag! Och man kommer garanterat bli grym på dansgolvet. Tummen upp för det!

Imorgon blir det 45 min Zumba!!

Kör 10 dagars grej nu, typ i form av ''gå ner en kläd storlek på 10 dagar'' typ nått sånt :) så det kör jag på nu i 10 dagar, och sen ska jag köra lite typ trimmning, bli fastare och typ lite mer muskel byggnad i 10 dagar, så får vi se vad som händer.. Jag känner iaf att det kommer bli skillnad!! Zumba + ridning 3-4 dagar i veckan + skolidrott 2 gånger i veckan, framför allt, bra kost! och lagom mängd!! NU ska det bli ändring på denna kropp ska ni se!!



(pappa och Monica, ni ska också få prova, nästa gång åker dvd'n med kan jag säga! såå kul vi ska ha när vi står i vardagsrummet och dansar! väldigt roligt! :))

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ha ha ha.. jag kan se mig själv hoppa och studsa... Ha ha ha... Men utmaningen är antagen!! Bra initiativ Mandis.. Kör hårt och ha kul på vägen mot ett nytt liv och en ny kropp!! Älskar dig!!

2011-03-02 @ 20:13:23
Postat av: Monken

Hihi.....jaaaa!!! Det är klart vi skall dansa Zumba!! Längtar redan :-) Även jag antar utmaningen!! Puss på dig hjärtat <3

2011-03-04 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0