Ledig!! fan så skönt<3

ÅÅh så härligt, har ledigt idag..så galet skönt :) har varit i skövde hela dagen med mamma och shoppat och grejat :) vi började morgonen med att åka in till skövde och äta på hotellet, galet jävla gott asså <3 sen åte vi till gammelfarmor och sa hej, och bjöd med henne till Esplanaden. Men de blev senare. Så först gick mamma och jag ner på stan och kollade runt lite :) jag köpte typ ett silverläppstift till fredag, mkt bra :) sen köpte jag oljefärg och penslar och tavlor så att jag kan måla lite :) och sen köpte jag etgt par tights, skit snygga :D Ja, sen åkte vi ut till Esplanaden med farmor också, då blev det en liten väska eller vad man nu ska säga, till mina nagel prylar :) Sen för vi hem till Falköping igen :) och då köpte jag silvertejp till på fredag också :) härligt ;) Nu funderar jag på att springa ner på stan och kolla lite saker :) Sen vid 6 ska jag iväg på massage, fan så skönt de ska bli :D<3 Jag har iaf haft en suuuper mysig dag :) Taggar som fan tills på fredag, då blir de Ålle, skit kul :D <3 Och på lördag blir det bio med mackan :)

ses senare :)

Kommentarer
Postat av: cornelia

VART hittade du silverläppstiftet?! så sugen på det!

2011-04-16 @ 21:52:42
URL: http://corneliaisaksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0