Helg, fan va skönt med helg!!

Asså om man inte gillar helgen, då är man konstig.... Nej, men alltså jag älskar helgen, visst är den grymt nice? Iaf.. Denna underbara lördag har jag... humm... Varit ute och gått med mamma, varit ute i stallet och nu fixar jag mig lite smått sådär :) Ikväll kommer grannarna över på middag, ska bli väldigt trevligt :)

Annars så flyter de på. Praktiken är slut nu så nästa vecka är det vanlig skola igen, får se om det blir några bättringar :) Jag har lyckats göra en massa grejer på praktiken faktiskt, jag har gjort en halskedja till pappa, ett armband till mig, örhängen till mig och stavkedjan, flyter haha.. Har börjat med fattningar nu, så snart börjar jag joba lite mer med stenar också :) Åååh! juste, jag har gjort en halsbricka till mig själv också, där de står mitt födelsedatum och alla mina namn. He nu lät det som att jag har jättemånga namn, men det har jag inte, men alla 3 namnen iaf :) Humm.. ja nej vad ska jag mer säga xD jag ska försöka blogga lite mer om hur det går med Loppan, hästen jag rider.. Men ja, hon börjar komma igång ritigt ordentligt nu, så bara det blivit lite ljusare ute an jag börja ta med henne på lektioner :) Super trevlig häst verkligen :) Hon gillar o mysa, så vi brukar stå i boxen och mysa lite :D Emh, ja, nej vad ska jag säga mer xD hahah

Jo, Vem hejjar ni på i melodifestivalen? :)
Jag tror jag hejjar på Danny faktiskt, de är en bra låt :)

Nu blir det lite bilder :)

 
min nya bricka :)


mamma och Loppan

örhängena jag gjort :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fan va snyggt! jag vill oxå ha :$ hih

2011-03-14 @ 23:26:47
URL: http://luue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0