härligt slut <3

Det blev ett härligt slut på dagen. Ett par nya skor, blev ett par Converse.  Sen blev det 60min massage, mmmm <3 varför unnar man sig inte massage eller andra behandlingar oftare? Jo, alltså det kostar ju men asså, om man har penagar över så vafan kör på.. kan vara en fotmassage 300 kr? inte såååå dyrt om man tänker på hur skönt det är.. samma sa med helkropps massage 60min, 400-500kr.. Det är sååå värt det.. Yvonne, massören sa till mig att jag hade förkorta muskler där fram vid axlarna, så därför har jag ju dålig hållning, så hon gav mig övningar så att jag tränar upp de igen. Hur bra är inte det? det är ju skit bra, då kan jag få snygg hållning liksom :)

ååh, det va så läskigt, när vi skulle gå fick di dra ett kort ''själens kort'' och det va så rätt.. Nu kommer jag inte ihåg exakt hur det stog men något i stil med

''sorgens mantel hänger över dig, var inte rädd för att visa dina känslor. tänk på dina val, du är just nu i en återvändsgräng. Du har feluppfattning om din kropp och själ, och tänk på dina val. Ta inte förhastade val''

typ nått sånt stog de, och det är så jävla sant, det är sååå läskigt :O mammas var också super läskig den hon fick.. galet..

Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0