Härlig, härlig fredag..

Fredag, fan de gillas asså!! Nu har mamma lite tjej fest här hemma, jag är utsedd till mingel fotograf idag, hur vågar hon det? Allt hamnar liksom på facebook, men det vet ALLA ;) Men nu kör vi en genomgång av dagen.. Drog till skolan som vanligt, idag har vi kollat på 3:ornas utställning, super! Sen har jag jobbat lite med mitt armband och så började jobba på riktigt med mina örhängen.. Asså, tänk så mycket saker man gör at ''skrot'' De flesta saker jag gjort till mig själv är saker som är över (skrot) från andra smycken jag gjort. Typ skol saker eller presenter till någon. Så ja nej så är det :) Sen har jag fotat lite, men inte nå speciellt så, utan bara lite smycken och sånt :)

Nej, nu ska jag ta en snabbis på willy's det är ju kanon pris på lösgodis denna vecka! 37kr kg! skit bra!! så nu tänker jag köpa godis och en cola :) Hoppas ni alla får en grymt bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0