grymt fin tisdag

God morgon, här i lilla Falköping är det grymt fint väder denna morgon, hoppas att det håller i sig hela dagen :) Tänkte nog gå ut och fota lite sen, ska se om jag kan få med någon som kan ''modella'' lite också :) Men vi får se :) Emh, igår va jag ute hos Loppan, red lite och de gick bra :) Mamma tog lite kort som ni kan få se sen.. eller nått kort iaf :D Emh ja nej... haha  juste, såg ni det där programet, typ världens bästa hotell eller vad det nu hette. så grymt härliga dom är alltså, helt underbara :) Någon som såg Big brother? hahhah galet kul på slutet när Simon är full och ska berätta hur mkt han tkr om alla.. galet kul xD Jag vill fan ha det där 24/7 så att man kan kolla på odm dygnet runt!! de måste jag skaffa :P

Vad händer annars i veckan..
Nja, idag blir det inte så mycket, vet inte men jag tror inte att de blir ridning ikväll emh, ja..
imorgon onsdag tror jag inte det blir så mycket heller, kanske vara med nån eller nått :)
Torsdag blir det ridning efter skolan, funderar på trim i ridhuset då..
Fredag, dåå är det mycket hela dagen.. från 12.00 så börjar jag fixa och dona inför minglet vi ska ha på kvällen. Skolan har ju en stoooor konsert då, och då har vi Elevambassadörer bjudit in politikerna i stan till ett för mingel, så ja.. det ska vi fixa hela dagen, kvällen som sagt blir de mingel, sen tror jag att vi skulle ha lite kul själva efter det.. Sen vet jag inte vad som händer annars faktiskt :)

Nej, jag funderar på om jag ska a och börja fixa mig eller nått.. jag veeet inte ;) thihi


en bild på mig o loppan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0