grym, grym fredag!!

Åh fyfan vilken underbar dag!! har haft helt galet kul hela dagen... åh gud!!

Började dagen med att va i verkatn fram till 12, sen drog jag och restev av oss elevambassadörer för att börja fixa inför minglet vi hade på kvällen, så, vi dukade och gjorde fint lokalen.. Sen gick jag hem och började fixa mig inför den stora kvällen.. Blev en svart klänning, svarta pumps, och en kavaj över :) en gick jag till lokalen igen, där minglet skulle vara. Alla var så fina så.. Medans vi väntade på att tiden skulle gå sprang vi ner till stadsteatern och lekte på scenen, tog lite kort och sånt :) Sen var det dags... Vi hälde i cider i glas och serverade våra snittar vi gjorde under dagen.. Minglade lite med personerna som var inbjudna och sånt.. en såg vi på föreställningen. Jag kan lova er att det är den häftigaste skolkonsert jag någonsin sett, på riktigt allstå.. Får ta och gå med i musiprofilen nästa år helt enkelt :) ;) älskar  ju sånt där ni vet <3 Sen på sista låten gick några av oss ambassadörer och delade ut blommor till några av solisterna :) Sen var allt slut, jag och Eveline gick lite och snackade med några som var med i showen... hängde lite backstage ;) hahah

Sen gick jag hem och nu sitter jag här :D



Ah, gud en helt grmy dag!! Tack som fan alla om varit med idag!! :)<3


martin och eveline


meee


jag, martin och Eveline

gänget :)

mingel

come what may

Kommentarer
Postat av: Lydia

tack för kvällen Amanda, grymt kul! :D

Är det förresten okej om jag lånar några av dina bilder? :)

2011-03-19 @ 11:46:29
URL: http://lydiiaas.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Ser ut och låter som en MYCKET lyckad kväll. Vad duktiga ni är!

2011-03-20 @ 09:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0