En solig lördag, fint!

Härlig solig lördag, precis vad man vill ha! <3 Mammas tjejparty verkade blivit lyckad, jag fotade allt och alla ;) Sen är det ju så kul, man får ju höra och se ett och annat när man är nykter liksom, kul ;) Städat har jag gjort här hela morgonen, sååå duktigt av mig, ellehur? :) Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen försöka få liv i party pinglan och den sovande Mackan och få i dom. Och mig. Lite frukost, eller ja, typ lunch! Fått för mig att vi ska vara hos min moster på kalas kl 3, så nu får de fan vara slut sovigt tycker jag :)

Annars idag händer det inte jätte mycket, åker till Carro som fyller år som sagt, sen bliv vi var i skövde och går på bio på kvällen :) trevligt. Tyvärr så missar jag ju andra chansen då, men jag hoppas att Linda Pritchard går vidare, bara älskar den låten!! Fast om hon inte går vidare tycker jag att Loreen ska gå vidare, hennes låt är också bra :D Får läsa i alla tidningar sen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0