ah, fast nee...

hahah bra rubrik va? haha fan att de ska vara så svårt att komma på en rubrik xD Nej, men vad hände igår. La ju inte upp nått igår.. förlåt glömde!! emh, jag va i skolan, fast jag va med elevambassadörerna på förmiddagen, hade ledarskaps utbildning! toppen dag sen fick vi prata med folk som ni vet planerar hur stan och sånt ska se ut.. Så vi fick tycka till om vad vi tyckte fattas i stan och vad vi vill ändra på! Härligt att dom pratar med oss ungdomar, vi som faktiskt spenderar mycket tid i stan och sånt. Emh, sen va jag i verkstan påeftermiddagen, mamma och max kom så jobbade inget, hehe... sen åkte jag med dom hem, köpte glass på vägen härligt.. sen blev det en sväng till stallet, gaash så skönt väder det va, strålande sol och typ vindstilla, såå skönt så jag red ut en liten sväng :) så fort de blivit lite torrare tänkte jag rida upp på berget tror jag :)emh, på kvällen så kollade vi på lite film, den va seg men ganska så bra:)

nej ska vi ta en dagens?

emh, idag började jag sent, hade 3 lektioner, tisdagar är dom bästa dagarna <3 emh, på bilden ska jag börja glacera min skål och min söta lilla figur :) men hann inte göra så mycket så jag fortsätter imorgon :) anske hinner klart, skulle vara sjukt kul :) emh.. ikväll blir det ridning, hoppning som gäller galet roligt! :) emh... ja, ja :)

3 veckor kvar till lov, sååå skönt!!!! åker ju till björnriket och åker skidor hela lovet, ska bli galet kul :) på lördagen innan vi åker jag har bokat en tid på the studio :) blir andra gången jag åker på de, ska bli skiiiit kul, igen :) thihihihi fast nu åker jag och gör det i sthlm ist för v-rås :) så de ska bli kul :) det är typ 9 veckor kvar på denhär terminen gaaash så länge säger jag xD usch, fy och bläääää!!!

juste, på tal om lov.. har hört att alla som sökte sommarjobb i kommunen kommer få jobb:) det är toppen bra!! vi får se vad jag får för jobb snart antar jag, ansökan går ju ut på torsdag så man börde ju få veta snart :) 

åh, åh ,åh på...på.... någon gång nästa vecka kommer min onepiece wiiii!!!! halleluja :P ska bli siit mysigt att gosa runt i den <3 mmmm <3

Nej, nu ska jag nog dra vidare här :)

hahahha btw, kolla bilden jag hittade från dagnys!! :)


jag och Erika :)


neej, som sagt, nu drar jag vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0