woops..

hihi woops, smiter in lite sådär på arbetstid här o slänger in ett inlägg till er... Hihi, nej då.. jag har inte så mycket arbete kvar o göra.. Har suttit sen 12 och gjort adress ändringar på kunder i systemet... mmh, så nu kan jag iaf adress ändra i systemet och så... Men nu är allt slut, alla fakturor (visst heter de så?) som ja, inte kommit fram till rätt adress.. Vi fick en massa som vi skulle göra och nu är alla klara så, jaa... Nu får ni ett vackert litet inlägg av mig här :) trevligt va? JAA ;)

Nej, men fan jag måste säga... jag blir galen... käkar ju inne i gallerian varje dag.. okej, det har gått 3 dagar men ändå.. jag går förbi TVÅ sko affärer påväg till matstället... ah och det är ju REA REA REA REA!! jag vill ju ba smita in fan... Känner dragnings kraften vaaarje gång.. helt sjukt.. Borde man söka hjälp för detta?

'' Hej, jag heter Amanda och jag älskar att köpa skor, de tar imot att bara gå förbi en skobutik ''

Jag säger ju det... det är fan sjukt... okej, nej nu låter det nästan som att jag lägger mig på marken och skriker för att jag inte går in på en skobutik... Så är det inte, jag lovar.. Bara nästan... Neej fan nu överdriver jag.. men det tar imot, man följer den lilla/stora butiken med blicken tills de inte går längre...

Nee, slut pratat om mitt lilla skoberoende... tkr jag... jag slutar ju fan snart... öööj vad tiden flyger iväg...



Gräsö 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0