Woops, ojdå...

Hellu.. jag och grabbarna tog en sväng in till skövde idag vi... käkade donken, fikade på mammas jobb och sen gick jag runt och shoppade lite.... Slutade som vanligt med ett par skor... Hehe ojdå... Igen.... Woops... Så kan de bli :) super söta ljus-rosa pumps, super fina :)
Men, de va så kul.. när jag gick där inne på esplanaden själv, så går jag förbi ett par osm jag känner igen helt så sjukt mkt, men kan inte komma på vrf...  SEN slog det mig. Det är ju Adam och Marie Från fallskärmsklubben och jag hojtar hej.. Vi stog där alla 3 skit chockade.. jag visste inte att dom bodde några mil härifrån och dom visste inte att jag flyttat hit.. Så chockade blev vi iaf.. Världen är ju allt bra liten asså... Men rikigt kul o träffa dom iaf :)

Sen typ drog vi hem, jag har... vad har jag gjort... inte ett skit faktiskt, tyvärr... Men ah :P

Tyvärr inga bilder idag :/ hoppas de e lugnt!

NU hoppar jag i säng, börjar tidigt imorgn.. pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0