Underbar dag, fylld med drömmar

åååh helt sjukt underbart... Det är så jävla skönt att gå upp på morgonen och det är hur vamt osm helt och inte ett moln på himlen... Helt underbart!
Idag har jag varit på stan, jag har köpt en ny skit snygg bikini (löv it).. varit ute med Mackan och Max, ätit glass, varit ute i stallet och haft mys med familjen.. <3 asså, det är så skönt.. varför? jag vet inte.. Det är bara så jävla härligt o bara vara o ha det skönt.. inte tider, ingenting <3

Åh, när vi var på stan var det talangjakt av något slag.. vi missade det, men antar att hon som vann fick sjunga igen.. och då typ drömmde jag mig bort en stund...
''Fan vad underbart det skulle vara att kunna sjunga, stå på scenen och bara sjunga..''
 
Det är en dröm jag alltid haft tror jag.. Jag älskar att sjunga, det gör jag verkligen.. drömmen är ju att få stå på scen för flera tusentals människor och veta att alla är där för att lyssna på just mig, spela in skivor, ha den där underbara rösten.. Ah fan det är en grym dröm de<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0