Skolavslutning 2011<3

Då var det äntligen slut... vi har mer tur idag än vad studenterna hade... Vi har sol och minst 20 grader just nu... studenterna hade ju  rått och spöregn... Så nu ber jag till väder gudarna att det ska fortsätta vara sol när jag slutar 2 år till så har jag underbart väder på min student sen ;) hihih Vi pratade om de igår.. jag och några i klassen har redan börjat planera inför studenten.. hihi vi längtar... Om ett år är det ju bara ett år kvar? det är inte långt, vi vill ju vara coolast och låta mest när vi slutar ;) hihi kommer vi göra också ;)  aja what ever :)

Leonie och Moa kom till mig vid halv 9 tiden imorse och vi fixade oss lite, jag och Leonie iaf :) sen gick vi till skolan, lyssnade på några som sjöng och några fick stipendium och sånt, tog väl 20 min sen fick vi går hem, och då var denna termin slut.. äntligen... :) Efter det gick Moa E och Leonie med mig hem, sen drog vi och köpte lite lunch och jordgubbar. Så drog vi hem till mig och satt ute på balkongen och åt lite lunch och sen har vi suttit ute på gräsmattan och ätit jordjubbar och haft super mysit i solen :) helt underbar dag <3 Hihi när dom skulle gå för en stund sen blev de ju känslosamt vet ni... inga tårar... Men vi kom på att vi typ inte kommer se varandra på typ 3 månader... De är långtid.. Men vi ska prata, och hålla koll på varandra på facebook sa vi :D hihih, facebook är bra till just sånt ju :)
nej, fan det är så jävla underbart väder, sitter här ute på balkongen och bloggar, kan ju inte bli bättre, ellehur? :)
ikväll ska jag en sväng till Moa.. Hon jag och Michaela tänkte hitta på nått, jag e lite sugen på att dra ner på plantis en sväng men vi får se vad vi hittar på :) Ut o hitta på något sta jag göra iaf, det är ett måste. Det är ju trots allt skolavslutning :)


Madde - Moa - Leonie

Madde - Moa - Leonie - Moa

Madde- Moa - jag - Moa

mmmmm <3

<3

Kommentarer
Postat av: pappsen

Låter som en bra dag med tjejerna!! Kram <3

2011-06-16 @ 17:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0