Nice dag ju :)

Hellu... ledigt idag, så jävla skönt.. Asså det känns som att det är lördag idag tkr jag xD haha

Idag har jag Sminkat och gjort hår på mammas kompis döttrar, sen fotade jag dom.. Super kul, verkligen skit kul :) sen har jag softat lite.. Övningskörde ut till K-torp, käkade middag där, mackans pappa fyllde år :) Sen övningskörde jag hem igen, sen övningskörde jag och mamma i stna, bara åkte runt i stan i ca 45 min :).. Jag e grym nu, nu är det bara finslip kvar så är de klart sen :) haha sa de till mamma idag.. 

Jag - Fan... Jag kör ju bil nu.. Det är ju sjukt.. 
Mamma - Ja, tänk.. 
Jag - Då är man fan vuxen ju..  
Mamma - Haha ,ja de är man xD

Sen pratade jag med väldens bästa Malin i telefon i typ 1timme och 20 min :P<3
sen har jag kollat BB, hahah fett kul idag ju :P

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0