Lov... gött

Fan va nice de är med lov asså... så regnar det första dagen på lovet.. inte lika roligt kanske men men :) jag funderar på om jag ska ta och börja packa.. Jag åker ju till pappa på söndag och liksom... 7 veckor, är lång tid.. hela garderoben måste ju fan med.. så liksom, jag måste börja packa för att få allt att få plats i väskan... tänk så många par skor som måste med :O shit... de kommer aldrig få plats... jag kommer ju fan få packa någon mer väska och be mamma ta med sig upp när hon ska besöka liksom... ah, nej jag vette fan asså... Haha, eller så kan man ta med sig lite mindre kläder och köpa en massa nya där xD neeeej fan.. då får jag ju inte hem allt... aja på något sätt ordnar det sig :)

btw... funderar på att göra en ny design.. lite mer somrig.. brukar ju byta lite efter årstiderna.. så jag funderar lite på att byta lite.. Men jag får se :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0